poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Fioletowe smoke

Hej!
Przyszedł czas na coś ciemniejszego, mocniejszego :)
Jako bazę nakładamy miękką kredkę (u mnie to astor), rozcieramy.
Nakładamy czarny cień, by nie było prześwitów.
W załamanie nakładamy fiolet i blendujemy ku górze. Dodajemy jaśniejszy fiolet z brokatem.
Pod łuk brwiowy nakładamy matowy biały cień.
Na dolną powiekę dodajemy na czarny cień fiolet matowy.
Kąciki rozjaśniamy białym cieniem.
Tuszujemy rzęsy. 
Szminkę wybieramy według uznania, jaśniejszą bądź ciemniejszą. Nie musimy stosować się do "reguły" ciemne oczy - jasne usta i zaszaleć ;)
Konturujemy twarz. Na kości policzkowe aplikujemy rozjaśniacz.
Gotowe ! 












A tutaj mój certyfikat z ukończenia szkolenia na paznokcie hybrydowe ! 

Pozdrawiam !!

3 komentarze:

  1. Świetnie wygląda!:) Mam taką samą paletę cieni,więc będę próbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuu boski! Jestem zachwycona :D Zawsze chciałam spróbować coś podobnego zrobić, może mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń